W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie dostosowując serwis do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdym momencie możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies". zamknij

TORBY REKLAMOWE

Foliopak Market

Charakterystyczną cechą tego typu toreb jest kopertowe zamknięcie wyposażone w pasek taśmy z klejem jedno lub wielkokrotnego użytku oraz górny zgrzew na wysokości 7 cm z wycięciem na rękę)

Foliopak

Charakterystyczną cechą tego typu toreb jest kopertowe zamknięcie wyposażone w pasek taśmy z klejem jedno lub wielkokrotnego użytku.

DKT Podklejka

Charakterystyczną cechą tego typu toreb jest DKT (PODKLEJKA). Przy otworze na uchwyt, od wewnątrz torebka wyposażona jest w podklejkę - prostokątny kawałek folii służący, jako wzmocnienie.

Market

Charakterystyczną cechą tego typu toreb jest zakładka górna. Na odcinku 7 cm od górnej krawędzi, torebka posiada podwójną folię, w której wykrawa się otwór na uchwyt. Zakładka ta stanowi rodzaj wzmocnienia.

Rączka Soft Loop

Charakterystyczną cechą tego typu toreb jest ZAKŁADKA GÓRNA i RĄCZKA. Na odcinku 7 cm od górnej krawędzi, torebka posiada podwójną folię do której dogrzewa się rączkę z taśmy foliowej (pasek z 150µ ldpe). Zakładka stanowi rodzaj wzmocnienia, rączka – typ uchwytu. Jeżeli są zrobione z samego HDPE/MDPE –nie mają zakładki górnej a ucho jest dogrzane do pojedynczej folii.

Koszulka

Charakterystyczną cechą toreb typu koszulka jest ich „forma”. Parametry tego typu torebek stanowią: szerokość, wysokość, zakładki boczne i „KOSZULKOWE RAMIĄCZKA”. Standardową długością uszu jest 14 cm.